Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


Go Back   Akiba > Akiba > Main Forum

Reply
 
Thread Tools Display Modes

Default
Old 16th August 2007   #1
Mikey
Elder
 
Mikey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,056
I realized that not all of us know how we look .So I decided to make this topic.

This is me .


Last edited by BlackCross; 6th June 2008 at 02:24..
Mikey is offline   Reply With Quote

Default
Old 16th August 2007   #2
Mikey
Elder
 
Mikey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,056
Why thank u)
And btw were i ure photo?)
Mikey is offline   Reply With Quote

Default
Old 16th August 2007   #3
Mikey
Elder
 
Mikey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,056
Quote:
Originally Posted by Cookiz View Post
Look above you post
Oh yeah soryy...BTW...ure cuuute)
Mikey is offline   Reply With Quote

Default
Old 16th August 2007   #4
SOCOL
Elder
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,045
Quote:
Originally Posted by Mikey View Post
This is me .

oh! U're cute 2!

Quote:
Originally Posted by Cookiz View Post
Mikey nice topic..and btw..you're cute
(my face...and I'm not Emo so stay calm )
& u!


ps - still ain't believin' that u're not emo^^ both of u)
SOCOL is offline   Reply With Quote

Default
Old 16th August 2007   #5
ToXic_maiDen
Elder
 
ToXic_maiDen's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: 6th Circle of Hell
Posts: 1,553
Mikey, i may fall for you :speechless:

and here is mee person.........


__________________
я когда увидел черную рамку — подумал что ниже будет какая–нибудь уебанская подпись
ToXic_maiDen is offline   Reply With Quote

Default
Old 16th August 2007   #6
SOCOL
Elder
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,045


yep, that's me allright!

ToXic_maiDen, u remind me of someone, just can't remember who. are u from buiucani?
SOCOL is offline   Reply With Quote

Default
Old 17th August 2007   #7
CyberManiac
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: BLack Mesa
Posts: 120
Here you go! This is me:
__________________
UTMforums
CyberManiac is offline   Reply With Quote

Default
Old 17th August 2007   #8
ToXic_maiDen
Elder
 
ToXic_maiDen's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: 6th Circle of Hell
Posts: 1,553
SOCOL, nup......botanica ..........prima fota ii facuta in kiev...>_>
CyberManiac,
__________________
я когда увидел черную рамку — подумал что ниже будет какая–нибудь уебанская подпись
ToXic_maiDen is offline   Reply With Quote

Default
Old 17th August 2007   #9
CyberManiac
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: BLack Mesa
Posts: 120
Quote:
Originally Posted by Cookiz View Post
CyberManiac..so how does it feel to be cool just like Putin?
Feels goood. So cool. So powerful. Man i love it.
__________________
UTMforums
CyberManiac is offline   Reply With Quote

Default
Old 17th August 2007   #10
Qwerty
Privileged
 
Qwerty's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Where ponies feed on rainbows and shit with butterflies
Posts: 1,458
Quote:
Originally Posted by CyberManiac View Post
Here you go! This is me:

You remind me of someone just can't remember who....
__________________
ಠ_ಠ ๏̯͡๏ ๏๏
Qwerty is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off